Zmiana procesu zakupu produktów Autodesk – ważne przypomnienia

Od 16 września 2024 roku Autodesk wprowadził globalne zmiany w sposobie realizacji subskrypcji i odnowień dla klientów komercyjnych w Europie. Nowe zasady mają na celu uproszczenie zakupów oraz poprawę doświadczenia klientów. Kluczowym elementem zmian jest przejście na bezpośrednią realizację płatności na rzecz Autodesk.

Man and Machine Twoim wsparciem na każdym kroku

Chociaż zakupy subskrypcji będą realizowane bezpośrednio przez Autodesk, Man and Machine wciąż pozostaje Twoim partnerem. Pomożemy w wyborze odpowiedniego oprogramowania, przeprowadzimy przez proces odnowienia subskrypcji, zapewnimy szkolenia, wsparcie techniczne oraz doradztwo w zakresie dodatkowych rozwiązań Autodesk.

Razem z nami zyskasz pełną kontrolę nad swoimi zakupami i wsparcie profesjonalistów na każdym etapie współpracy.

Proces zakupowy przed zmianami (przed 16 września 2024)

Proces zakupowy po zmianach (po 16 września 2024)

DLACZEGO WYBRAĆ MAN AND MACHINE?

Zespół Man and Machine Software to ponad 1000 wykwalifikowanych ekspertów gotowych wspierać Twoje działania lokalnie i globalnie. Łączymy zaawansowaną wiedzę technologiczną z najlepszymi praktykami w branży, by dostarczyć kompleksowe usługi dopasowane do Twoich potrzeb.

Nasza oferta to m.in.:

  • Najnowocześniejsze technologie i rozwiązania.
  • Indywidualne podejście do projektów i klienta.
  • Natychmiastowa reakcja na zgłoszenia techniczne.
  • Dedykowane usługi, wdrożenia oraz szkolenia dostosowane do Twojego poziomu zaawansowania.

Dzięki współpracy z Autodesk zapewniamy najwyższy standard obsługi i pełne wsparcie w osiąganiu celów biznesowych.


Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Previous

Nie od razu BIM zbudowano

Jak ustawić szablon projektu dla modeli IFC w Revit

Next

Click here to view all of our blog posts