Zmiana procesu zakupu produktów Autodesk

Dowiedz się wszystkiego, co musisz wiedzieć o zmianie procesu zakupu produktów Autodesk. Poniżej przeczytasz jak się do niej przygotować i jakie działania musisz podjąć jako klient.

Firma Autodesk ogłosiła ważną aktualizację, która ma wpływ na transakcje subskrypcyjne dla klientów w całej Europie, Wielkiej Brytanii i regionie EMEA. Zostanie ona wprowadzona 16 września 2024 roku. Ten nowy proces zakupu ma na celu zapewnienie bardziej płynnego i wygodnego środowiska podczas zakupu oprogramowania Autodesk.

Zmiana została pierwotnie wprowadzona w Australii (listopad 2023), Nowej Zelandii (marzec 2024), Stanach Zjednoczonych i Kanadzie (czerwiec 2024).

Zmiana procesu zakupów oznacza bezpośrednią relację transakcyjną pomiędzy klientami, a firmą Autodesk w zakresie nabycia oprogramowania. Rolą firmy Man and Machine będzie kontynuacja doskonałej obsługi, którą obecnie zapewniamy, poprzez ułatwianie wycen, składanie wniosków o licencje, oferowanie szybkiego lokalnego wsparcia i porad, a także dalsze dbanie o Twój zespół za pomocą wszystkich innych rozwiązań i usług, z których obecnie u nas korzystasz.

Pierwszą i najważniejszą jest niewątpliwie bezpośredni zakup od firmy Autodesk

Chociaż dokładna data wprowadzenia zmian nie została jeszcze potwierdzona, w najbliższej przyszłości klienci będą kupować oprogramowanie Autodesk bezpośrednio u producenta.

Utrzymanie partnerstwa i relacji biznesowych

Man and Machine będzie nadal kluczowym partnerem dla klientów. Proces zakupu pozostanie niezmieniony, z wyjątkiem ostatniego kroku – złożenia zamówienia w Autodesk. Wsparcie techniczne, szkolenia, konsultacje, zapytania ofertowe i wszystkie inne codzienne aspekty współpracy pozostaną bez zmian i będą nadal obsługiwane przez zespół Man and Machine.

Wycena i konfiguracja

Man and Machine przygotuje odpowiednią ofertę dla klientów w oparciu o ceny Autodesk i najlepszą opcję dopasowaną do potrzeb klienta. Klient otrzyma wycenę od Autodesk pocztą elektroniczną, a zamówienie zostanie złożone bezpośrednio w Autodesk po jego zatwierdzeniu.

Proces płatności

Transakcja płatności nie będzie już obsługiwana przez Man and Machine. Klienci będą płacić bezpośrednio firmie Autodesk. Płatności będą dokonywane kartą, przelewem bankowym lub z 30-dniowym terminem płatności.

Przygotuj się na zmiany!

Ustawienie Autodesk jako dostawcy: Aby usprawnić proces fakturowania, zaleca się skonfigurowanie Autodesk jako dostawcy w swoich systemach do składania zamówień. Man and Machine może pomóc w tym procesie.

Metody płatności: Autodesk akceptuje różne metody płatności, w tym:

  • Karty kredytowe, karty debetowe i PayPal
  • Przelewy bankowe
  • 30-dniowy termin płatności

Co należy wziąć pod uwagę?

Spójna polityka cenowa

Klienci mogą oczekiwać spójnej polityki cenowej ustalonej przez Autodesk.

Ciągłość wsparcia

Man and Machine zobowiązuje się do dalszego zarządzania kontami klientów bez dodatkowych kosztów, utrzymując poziom usług, który zapewnialiśmy przez cały okres naszej współpracy.

Plan działania dla klientów

Faza 1:
Teraz

1. Skontaktuj się ze swoim opiekunem w Man and Machine, aby skonfigurować Autodesk jako dostawcę. Do czasu zmiany nadal możesz kupować od nas oprogramowanie Autodesk w tradycyjny sposób.

2. Oczekuj na ogłoszenie dokładnej daty zmiany modelu sprzedaży.

Faza 2:
Przygotowanie do daty przełączenia

– Jeśli odnowienie przypada między datą dzisiejszą, a datą zmiany, zostanie ono przeprocesowane w standardowy sposób.

– Jeśli odnowienie przypada między datą zmiany, a 90 dniami po niej, możesz zdecydować się na odnowienie wcześniej, korzystając z bieżącego procesu i aktualnych cen.

– Wreszcie, jeśli odnowienie przypada ponad 90 dni po dacie zmiany, skontaktuj się ze swoim opiekunem w Man and Machine, ponieważ możemy pomóc, korzystając z bieżącego procesu i aktualnych cen.

– We wszystkich przypadkach sugerujemy zakup lub odnowienie subskrypcji na 3 lata zamiast tylko na 1 rok, aby przez najbliższe trzy lata zmiana nie wpływała na sposób zakupu.

Faza 3:
Po zmianie

– Wszystkie zakupy  będą dokonywane poprzez przygotowanie ofert przez Man and Machine i dostarczane w ramach nowego procesu.

– Zachęcamy do dalszej współpracy z  Man and Machine w temacie szkoleń, wsparcia technicznego i wszelkiej pomocy merytorycznej naszego zespołu inżynierów.   

Gdzie znajdę wsparcie?

Man and Machine dokłada wszelkich starań, aby zapewnić klientom płynne przejście na nowy model zakupu oprogramowania Autodesk.


Skontaktuj się z nami!